Állásajánlatok
Képzések
Támogatások
Szolgáltatások
Pályaválasztási kiállítás
Statisztika
Hirdetmények
Közérdekű adatok
Minőségirányítás
Partnerelégedettség
Eseménynaptár
Kapcsolatfelvétel
Elérhetőségek
e-Ügyintézés
Az NFSZ munkáltatói ügyfeleinek elvárásai – Partnerelégedettségi mérés 2014Nyomtatás
A korábbi évekhez hasonlóan a munkaügyi szervezet idén is felmérte partnerei, kiemelten a munkáltatók véleményét az igénybe vehető szolgáltatásokról, illetve azok hasznosságáról. A 8965 beérkezett válasz alapján megállapítható, hogy NFSZ-szinten jelenleg is számos olyan fejlesztés van folyamatban, amely válaszul szolgál a munkáltatók által megfogalmazott igényekre.

Mérésünk egyik eredménye, hogy a munkaerő-bővítést tervező foglalkoztatók többsége (67%) igénybe veszi közvetítési szolgáltatásainkat, s akik nem, azok közül 22% elsősorban azért nem, mert nem rendelkeznek információval arra nézve, hogy pontosan milyen módon és hatékonysággal képes az NFSZ segíteni a megfelelő munkaerő kiválasztásában. Ennek kapcsán kiemelendő, hogy a „TÁMOP 1.3.1 - A Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat fejlesztése” projekt keretében számos, a közvetítési tevékenységet hatékonyabbá tevő fejlesztést végzünk el és vezetünk be 2015 során.Ezen felül szervezetünk 2013 óta működteti egyik legfontosabb online szolgáltatását, a Virtuális Munkaerőpiac Portált, amelyen keresztül a munkáltatók önállóan kereshetnek a felületen elérhető (már jelenleg is 40 000-nél több) álláskeresők között.

A kérdőívek alapján az is megállapítható, hogy a munkáltatók kicsivel több, mint a fele (51%) elégedett a jelenleg elérhető információmennyiséggel, a munkaadók másik fele viszont több információt szeretne a pályázati lehetőségről és a támogatásokról (61%), illetve a munkajogi és a munkaerő-piaci működést érintő jogi szabályozásról (33%). Az NFSZ szolgáltatásait a válaszadók 39%-a az internetes csatornák bővítésével fejlesztené, míg a hírlevél-szolgáltatást 34% igényelte. Kapcsolódó folyamatként megemlíthető egyrészt a már bejáratott, nagy címzetti körrel üzemelő megyei hírlevelek tartalmi fejlesztésére vonatkozó jelenlegi kezdeményezés, valamint a kialakítás alatt levő munkáltatói-profiling rendszer, aminek segítségével partnereink hatékonyabban tudják majd kiválasztani az esetükben leginkább célravezető és költséghatékony szolgáltatás(oka)t.

Összefoglalva megállapítható, hogy a minden évben elvégzett partnerelégedettségi mérések alkalmasak arra, hogy a munkaügyi szervezet megismerje a munkáltatók alapelvárásait és ezen információk alapján fejlessze tovább tevékenységét és szolgáltatásait.

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Foglalkoztatási Főosztály 6000 Kecskemét, Klapka utca 34.
Tel.: (76) 795-633 Fax.: (76) 795-763 E-mail: foglalkoztatas@bacs.gov.hu